Informācija
Preču katalogs

Garantijas pagarināšana



Jūs iegādājāties jaunu televizoru, dārgu veļas mašīnu, jaudīgu datoru, spoguļkameru un produkts pēc dažiem gadiem sabojājas? Ja ar produktu esat iegādājies garantijas pagarinājumu, Jums tikai jāreģistrē servisa gadījums un prece tiks salabota vai aizstāta ar jaunu. Ja garantijas pagarinājumu neesat iegādājies, ražotāja garantijas perioda beigās Jums pašam būs jāmaksā par preces remontu vai nomaiņu.

 

PAGARINĀTA GARANTIJA

Iegādājoties pagarinātu garantiju, Jūs ietaupīsit laiku un naudu. Ja produkts sabojājas, Jums jāsazinās ar klientu apkalpošanas centru pa tālruni +371 28 44 69 22 (P-P 08.00-17.00) vai pa e-pastu [email protected] un jāpaziņo par problēmu.

 

Izvēloties garantijas pagarināšanu, Jums ir iespēja izvēlēties no vairākiem dažādiem pagarinātiem garantijas periodiem.

Pagarināta garantija - iegādātas ierīces remonts būs bez maksas pēc ražotāja garantijas termiņa beigām.

Ja produktu nav iespējams saremontēt, tas tiks aizstāts ar citu līdzīgu vai analogu produktu, kas parametru ziņā nebūs sliktāks.

Pagarinātas garantijas var izvēlēties šādām produktu grupām: visām elektroniskajām ierīcēm, izņemot tālruņus, kuru cena pārsniedz 99 EUR.

 

Pagarinātās garantijas periodi ir +2 gadi, +3 gadi vai +5 gadi. Izvēloties maksimālo garantijas pagarināšanas periodu - 5 gadus, varat būt pārliecināti, ka iegādātā produkta garantija būs spēkā 7 gadus.

 

Uz visām iekārtām, kurām garantija ir pagarināta, attiecas standarta garantijas nosacījumi.

 

Ko tas garantē?

Pagarinātā garantija ir analoga garantijai, ko piedāvā ierīces ražotājs, tikai uz ilgāku laiku. Ja pagarinātā garantija tiek nopirkta kopā ar liela izmēra preci, iespējams, remontdarbi tiks veikti uz vietas vai, ja tas nav iespējams, tas bez papildus maksas tiks nogādāts servisa centrā un arī tiks atgriezts bez papildus maksas.

 

Kas veic remontu?

Pagarināto garantiju pārvalda BIGBOX.LV. Visi BIGBOX.LV pagarinātās garantijas līgumi ir apdrošināti un sertificēti. Remontu veic pilnvarotā ražotāja biroji / servisi.

 

Cik ilgi?

Garantijas pagarinājumi darbojas šādi:

 

Remonta plāni:

 

+2 gadi remonta plānam dod 2 gadu garantiju (t.i., ja ražotāja garantija produktam ir 2 gadi, ar garantijas pagarinājumu, garantijas laiks ir 4 gadi). Citiem vārdiem sakot, divu gadu laikā pēc parastā ražotāja garantijas perioda beigām produkts tiks salabots (ražotāja defekta gadījumā diagnostiku vispirms veiks pilnvarota ražotāja servisa centrs), un tas tiks salabots. Ja remonts ir neveiksmīgs vai nepraktisks, prece tiek aizstāta (vai nu ar to pašu modeli, vai arī līdzvērtīgu vai labāku modeli cenas un īpašību ziņā, atkarībā no tā, vai bojātā modeļa sērija joprojām tiek ražota).

 

+3 gadu remonta plāns piešķir papildu 3 gadu garantiju (ti, ja ražotāja garantija produktam ir 2 gadi, ar garantijas pagarinājumu, garantijas laiks ir 5 gadi). Citiem vārdiem sakot, trīs gadu laikā pēc parastā ražotāja garantijas termiņa beigām produkts tiks salabots (ražotāja defekta gadījumā diagnostiku vispirms veiks pilnvarotais ražotāja servisa centrs), un tas tiks salabots. Ja remonts ir neveiksmīgs vai nepraktisks, produkts tiek aizstāts (vai nu ar to pašu modeli, vai arī līdzvērtīgu vai labāku modeli cenas un īpašību ziņā, atkarībā no tā, vai bojātā modeļa sērija joprojām tiek ražota).

 

Ar +5 gadu remonta plānu tiek pievienota 5 gadu garantija (ti, ja ražotāja garantija produktam ir 2 gadi, ar garantijas pagarinājumu, garantijas laiks ir 7 gadi). Citiem vārdiem sakot, piecu gadu laikā pēc parastā ražotāja garantijas perioda beigām produkts tiks salabots (ražotāja defekta gadījumā diagnostiku vispirms veiks pilnvarota ražotāja servisa centrs) un salabos. Ja remonts ir neveiksmīgs vai nepraktisks, produkts tiek aizstāts (vai nu ar tādu pašu modeli, vai arī līdzvērtīgu vai labāku modeli cenas un īpašību ziņā, atkarībā no tā, vai bojātā modeļa sērija joprojām tiek ražota).

 

Apmaiņas plāni:

 

+2 gadi apmaiņas plānam dod 2 gadu garantiju (t.i., ja ražotāja garantija produktam ir 2 gadi, ar garantijas pagarinājumu, garantijas laiks ir 4 gadi). Citiem vārdiem sakot, divu gadu laikā pēc ražotāja parastā garantijas termiņa beigām produkts tiek diagnosticēts un ražotāja defekta gadījumā tiek nomainīts (vai nu ar tādu pašu modeli, vai par cenu, kas ir līdzvērtīga vai labāka, atkarībā no tā, vai bojātā modeļa sērija joprojām tiek ražota, vai arī nē).

 

+3 gadu nomaiņas plāns nodrošina papildu 3 gadu garantiju (ti, ja ražotāja garantija produktam ir 2 gadi, ar garantijas pagarinājumu, garantijas laiks ir 5 gadi). Citiem vārdiem sakot, trīs gadu laikā pēc parastā ražotāja garantijas perioda beigām produkts tiek diagnosticēts un ražotāja defekta gadījumā tiek nomainīts (vai nu ar tādu pašu modeli, vai arī ar tādu, kas ir līdzvērtīgs vai labāks modelis cenas un īpašību ziņā, atkarībā no tā, vai bojātais modelis joprojām tiek ražots vai nē).

 

Garantijas pagarinājums neietekmē garantijas nosacījumus parastajā garantijas laikā. 

Garantijas-pagarinasana-LV .pdf

Apdrošināšanas noteikumi

ERGO Mobilo tālruņu un planšetdatoru ekrānu apdrošināšanas noteikumi 

ERGO Pagarinātās garantijas apdrošināšanas noteikumi

ERGO Pirkuma apdrošināšanas noteikumi

ERGO Skrejriteņu un velosipēdu apdrošināšanas noteikumi

IPID ERGO Mobilā tālruņa un planšetdatora ekrāna apdrošināšana

IPID ERGO Pagarinātās garantijas apdrošināšana

IPID ERGO Pirkuma apdrošināšana

IPID ERGO Skrejriteņu un velosipēdu apdrošināšana

Kā sazināties?

Sazinieties ar mums pa tālruni +371 28 44 69 22 (no pirmdienas līdz piektdienai no 08.00 līdz 17.00) vai pa e-pastu [email protected].

 

Ko darīt, ja produkts ir dāvana?

Ja ir vēlēšanās iegādāto ierīci nodot citai personai, pagarinātās garantijas tiesības tiks nodotas arī citai personai. Šajā gadījumā ir jāinformē BIGBOX.LV, un mēs uz citas personas vārda izrakstīsim jaunu pagarinātas garantijas talonu.

 

Derīgums

Pagarinātā garantija ir spēkā tikai uzrādot BIGBOX apliecinošu dokumentu, kurā norādīts ierīces pirkšanas datums.

Pagarinātā garantija ilgst līdz norādītajam datumam, kura laikā ierīci bez maksas salabos vai nomainīs.

 

Citi nosacījumi

Pagarinātā garantija attiecas uz visiem materiālu un ražošanas defektiem, kā arī uz darba un rezerves daļu izmaksām, ja defekts ir radies ražotāja vainas dēļ.

 

Ja izstrādājums tiek aizstāts ar jaunu ārpus parastā ražotāja garantijas perioda, garantijas pagarinājums netiks attiecināts uz jauno produktu. Ja parastā ražotāja garantijas laikā produkts sabojājas un produkts tiek aizstāts, garantijas pagarinājums automātiski tiks piemērots jaunajam izstrādājumam.

 

Kad pagarinātā garantija nav derīga?

Garantija nesedz bojājumus vai kļūdas, ko izraisījis:

 

- Dabiskais nolietojums (baterijas, putekļu maisiņi, sukas, akumulatori, lampas, drošinātāji, ar roku darbināmas plastmasas detaļas (slēdži utt.)) Vai defekti (skrambas utt.), Kas nav nepieciešami izstrādājuma paredzētajam lietojumam. 

- Nepareiza lietošana vai apkope (ieskaitot, ja ierīci ir saremontējis vai uzturējis persona, kuru nav pilnvarojis ražotājs). 

- ārējie faktori. Ārējie faktori ir pērkona negaiss, zemāka līmeņa spriegums un sprieguma svārstības, mitrums, šķidruma bojājumi, mehāniski bojājumi (skrambas, satricinājumi, iespiedumi utt.). 

- Ja izstrādājums nedarbojas īpašnieka vainas dēļ nepareizas darbības, lietošanas instrukcijas neievērošanas vai ja defektu cēlonis ir neuzmanīga produkta glabāšana, apkope vai pārslodze. 

- Ja garantijas remonta laikā izrādās, ka kļūmi nav izraisījis ražotāja defekts vai tiek pārkāpti garantijas nosacījumi, remonts tiek apturēts, līdz tiek noslēgtas turpmākas vienošanās ar klientu, un Bigbox.lv ir tiesības iesniegt rēķinu, lai segtu defekta labošanas izmaksas. 

Bigbox.lv neatbild par jebkādiem netiešiem, nejaušiem, ārkārtas vai izrietošiem zaudējumiem (ieskaitot neierobežotu peļņu, datu izmantošanas vai zaudēšanas zaudējumus, tirgus vērtības, uzņēmuma reputācijas vai biznesa iespēju zaudēšanu), kas tieši vai netieši rodas no produkta pirkšanas, lietošanas vai pārdošanas.