Preču katalogs

Piegāde

Jūs varat ierasties saņemt pasūtījumu tikai pēc īsziņas saņemšanas, ka prece ir gatava saņemšanai.

Maksāt par precēm saņemšanas brīdī ir iespējams (tikai) ar bankas karti un skaidrā naudā, līdz 1000 EUR vērtībā. Ja pasūtījuma summa pārsniedz šo robežu, izvēlieties jebkuru citu apmaksas veidu.

SVARĪGI: ja preces, kas ir smagāka par 31,5 kg, uznešana iepriekš nav PASŪTĪTA, saņēmējam OBLIGĀTI jāizkrauj sūtījums no DPD transportlīdzekļa un jāorganizē tā nogādāšana telpās.

Sūtot preces, kas ir smagākas par 31,5 kg, no 2020. gada 3. jūnija jūs varēsiet izvēlēties piegādi ar vai bez muitas apstrādes.

Kas ir pasūtījumu apstrāde?

Garantēta piegāde no transportlīdzekļa uz piegādes adresi.*

Pārvadājot pakas, ne Sūtītājs, ne Saņēmējs ir klātesošs.

Pakalpojumu veic DPD darbinieki.

Pakalpojumu piemēro, ja viena iesaiņojuma svars ir 31,5–80 kg vai sūtījums sastāv no daudzām vieglajām paciņām (līdz 31,5 kg).

Mēs iesakām pasūtīt kravas izkraušanas / uznešanas darbus šāda veida sūtījumiem

Sadzīves ierīcēm, kas smagākas par 31,5 kg;

Lieliem iesaiņojumiem (piemēram, veļas mašīnām), kuru pārvadāšanai nepieciešami divi cilvēki;

Mēbelēm vai to komplektiem, kur vismaz viens no iesaiņojumiem vai visu iesaiņojumu kopējais svars ir lielāks par 31,5 kg;

Citiem sūtījumiem, kas sastāv no liela skaita vieglo paku (līdz 31,5 kg) vai vismaz viena iesaiņojuma, kas sver vairāk nekā 31,5 kg.

Ieguvumi

Kad izkraušanas darbus veic DPD darbinieki, mēs uzņemamies atbildību par iespējamiem bojājumiem izkraujot preci.

Laba pieredze klientam, jo nav nepieciešams pašiem nest sūtījumu vai meklēt kāda palīdzību.

Piegāde un papildu pakalpojumi

Jūs varat izvēlēties ērtāko preču piegādes veidu:

Standarta piegāde garantē preču piegādi līdz kāpņu telpai vai mājas durvīm. Sūtījumu piegādā viena persona, kurai nav iespējas vienatnē atvest lielgabarīta preces.  Ja tiek piegādātas preces, kuras var pārvadāt viena persona, piegāde un saņemšana ir iekļauta standarta piegādes cenā.

SVARĪGI: Uznešanas pakalpojums tiek sniegts tikai darba laikā - no pulksten 8:00 līdz 17:00. Pēc piegādes pakalpojuma pasūtīšanas preču piegāde var aizņemt līdz 3 darba dienām, jo piegādi veic dubultā kurjera apkalpe un plānojas smagās automašīnas maršruts.

 

Piegādes cenas atkarībā no preču kategorijas:

 
KategorijaCena
Mikroviļņu krāsnis5,99 
Tvaika nosūcēji5,99 - 9,99 
Plītis5,99 - 9,99 
El. krāsnis5,99 
Vīna ledusskapji5,99 
Televizori5,99 
Gāzes plītis9,99 €
Trauku mazgājamās mašīnas9,99 €
Veļas mazgājamās mašīnas9,99 €
Veļas žāvēšanas mašīnas9,99 - 16,99 €
Veļas žāvētāji - mazgātāji9,99 - 16,99€
Ledusskapji9,99 €
Saldētavas9,99 €
Divu durvju ledusskapji16,99 €
Kamado grili16,99 €

Pieņemot preces, ir svarīgi zināt

Sūtījuma piegādes laikā Pircējam vai Pircēja pārstāvim kopā ar transporta uzņēmuma pārstāvi jāpārbauda sūtījuma iesaiņojuma stāvoklis. Ja nepasūtāt uznešanas pakalpojumu un pieņemat preces bez pretenzijām no DPD kurjera, pretenzijas par bojātām precēm netiks ņemtas vērā.

Ja sūtījuma iepakojums ir bojāts, Pircējs vai Pircēja pārstāvis nedrīkst sūtījumu pieņemt. Šajā gadījumā transporta uzņēmuma pārstāvis kopā ar Pircēju vai Pircēja pārstāvi aizpilda speciālu sūtījumu pārbaudes protokolu, kurā norāda konstatētos bojājumus. Vēlākais, 24 stundu laikā no sūtījuma saņemšanas stundas (no brīža, kad jūs apstiprināt sūtījuma saņemšanu, parakstot saņemšanu pie kurjera) iesniedziet prasību par bojājumiem vai citām neatbilstībām.

Pēc tam, kad Pircējs vai Pircēja pārstāvis ir saņēmis sūtījumu un bez paziņojuma parakstījies datu reģistrētājā vai transporta uzņēmuma pārstāvja sniegtajā papīra piegādes apstiprinājumā, datu reģistrētājā vai papīra piegādes apstiprinājumā norādītie papildu pakalpojumi tiek uzskatīti par pienācīgi veiktiem, ja vien nav pierādīts pretējais.

Saņemot preces no kurjera, nepieciešams uzrādīt dokumentu, kas apliecina pasūtījumā norādītās personas identitāti.

Ja pasūtījumu veicat uz sava vārda, bet preces nevarat saņemt, pasūtījumā norādiet kontaktpersonu, kuru jūs pilnvarojat pieņemt Jūsu pasūtījumu.

Ja izvēlaties maksāt piegādes laikā, pārliecinieties, vai jums ir līdzi precīza summa.

Šis atgādinājums ir paredzēts DPD paku saņēmējiem, kuri saņem sūtījumus no DPD kurjera. Saņēmējiem jāpievērš uzmanība šādiem galvenajiem punktiem:

1. APSKATIET KASTES

DPD kurjera piegādāto paku (kastu) skaitam jābūt tādam, kā norādīts kurjera norādītajā skenera ekrānā.

Ja piegādāto paku (kastu) skaits atšķiras no skenerī norādītā kastu skaita - tad DPD kurjeram ir jānorāda skenerī piegādāto kastu skaits.

2. PĀRBAUDIET KASTES ETIĶETI

Uz DPD pakas (kastes) ir jābūt etiķetei ar Jūsu adresi, un kastes numuriem jāatbilst skenerī esošo iepakojumu numuriem.

Ja piegādāto paku (kastu) numuri atšķiras no skenerī norādītajiem kastu numuriem, tad DPD kurjeram ir jānorāda saņemto kastu numuri.

3. APSKATIET SAŅEMTĀS KASTES

Piegādātajām pakām (kastēm) jābūt kārtīgi iepakotām, t.i., tās nedrīkst būt saplēstas, sabojātas utt. Ja bojātajā iepakojumā esošās preces ir bojātas, tad ar DPD kurjeru jāsastāda “iepakojuma bojājumu akts”. DPD kurjeram ir “Iepakojuma bojājumu akts”.

4. PAREIZI INFORMĒJIET

Informāciju par neatbilstoši piegādātu iepakojumu (kasti) jāsniedz e-pastā [email protected]  Iesniedzamajā informācijā jāietver DPD pakas numurs.