Bezmaksas piegāde uz pakomātiem no €499.
Iespējamie piegādes veidi:
- DPD kurjers / DPD paku skapis
- LP Express (Latvijas Pasta) kurjers
- Venipak kurjers/ Venipak pakomāts
- Omniva pakomāts
- Smartpost pakomāts
Piegādēm uz citu valsti cena ir balstīta uz kurjera piegādes tarifiem uz šo valsti.
Apmaksa piegādes brīdī
Maksāt piegādes brīdī var ar bankas karti. Ar skaidru naudu var norēķināties tikai izvēloties piegādi ar Venipak un LP kurjeru. Norēķināties ar bankas karti iespējams visos pakomātos, izņemot Venipak.
IZKRAUŠANAS / UZNEŠANAS PAKALPOJUMS
Sūtījumiem, kas sastāv no liela skaita vieglo paku (līdz 31,5 kg) vai vismaz viena iesaiņojuma, kas sver vairāk kā 31,5 kg. mēs iesakām pievienot izkraušanas / uznešanas pakalpojumu.
Kas ir pasūtījumu apstrāde?
Pārvadājot pakas, ne Sūtītājs, ne Saņēmējs ir klātesošs.
Pakalpojumu veic divi darbinieki.
Mēs iesakām pasūtīt kravas izkraušanas / uznešanas pakalpujumu šāda veida sūtījumiem
Sadzīves ierīcēm, kas smagākas par 31,5 kg;
Lieliem iesaiņojumiem (piemēram, veļas mašīnām), kuru pārvadāšanai nepieciešami divi cilvēki;
Mēbelēm vai to komplektiem, kur vismaz viens no iesaiņojumiem vai visu iesaiņojumu kopējais svars ir lielāks par 31,5 kg;
Citiem sūtījumiem, kas sastāv no liela skaita vieglo paku (līdz 31,5 kg) vai vismaz viena iesaiņojuma, kas sver vairāk nekā 31,5 kg.
Ēkās bez lifta vai ja prece neietilpst liftā, uznešanas pakalpojums pieejams tikai līdz 5. stāvam.
Ieguvumi
- Kad izkraušanas darbus veic kurjers, mēs uzņemamies atbildību par iespējamiem bojājumiem izkraujot preci.
- Laba pieredze klientam, jo nav nepieciešams pašiem nest sūtījumu vai meklēt kāda palīdzību.
- Lielgabarīta preču gadījumā (kuru kopējais svars pārsniedz 31 kg vai iepakojuma izmēri nepieļauj uznešanu) standarta piegādes pakalpojums garantē preču piegādi līdz privātpersonas kāpņu telpai vai ārdurvīm, mājai. Ja vēlamās preces svars pārsniedz 31 kg, iesakām pasūtīt piegādes pakalpojumu. Lielapjoma precēm ieteicams izmantot piegādes pakalpojumu, kura cena ir sākot no €10. Tādā veidā paku piegādā vairāki cilvēki, kas var pārvadāt lielāku preci un lielāku svaru. SVARĪGI: Piegādes serviss pieejams tikai darba laikā – no 8:00 līdz 17:00. Pēc piegādes pakalpojuma pasūtīšanas preču piegāde var ilgt līdz 3 dienām, jo piegādi veic komanda ar dubultkurjeru atbilstoši plānotajam maršrutam.
SVARĪGI: Apmaksa pie preces saņemšanas nav iespējama, pasūtot 80-120 kg smagu kravu.
Pieņemot preces, ir svarīgi zināt:
1. APSKATIET KASTES
Kurjera piegādāto paku (kastu) skaitam ir jābūt tādam pašam, kāds norādīts kurjera izmantotajā skenera ekrānā.Ja piegādāto paku (kastu) skaits atšķiras - tad kurjeram ir jānorāda skenerī piegādāto kastu skaits.
2. PĀRBAUDIET KASTES ETIĶETI
Uz pakas (kastes) ir jābūt etiķetei ar Jūsu adresi
3. APSKATIET SAŅEMTĀS KASTES
Piegādātajām pakām (kastēm) jābūt kārtīgi iepakotām, t.i., tās nedrīkst būt saplēstas, sabojātas utt. Ja bojātajā iepakojumā esošās preces ir bojātas Pircējs vai Pircēja pārstāvis nedrīkst sūtījumu pieņemt. Ir jāinforme veikals rakstot uz e-pastu [email protected] vai telefoniski +37167870117
Ja tiek konstatēts, ka sūtījuma iepakojums ir bojāts, Pircējs vai Pircēja pārstāvis nedrīkst sūtījumu pieņemt. Šajā gadījumā transporta uzņēmuma pārstāvis kopā ar Pircēju vai Pircēja pārstāvi aizpilda speciālu sūtījuma pārbaudes aktu, kurā norāda konstatētos bojājumus. Pretenzija par bojājumiem vai citām neatbilstībām Jums jāiesniedz vēlākais 24 stundu laikā no sūtījuma saņemšanas brīža (no brīža, kad apstiprināsiet sūtījuma saņemšanu, parakstoties vai diktējot kodu kurjeram).
4. PAREIZI INFORMĒJIET
Informāciju par neatbilstoši piegādātu iepakojumu (kasti) jāsniedz e-pastā [email protected]/ Iesniedzamajā informācijā jāietver pakas numurs.