Preču katalogs

Preču atgriešana

PREČU ATGRIEŠANAS PROCEDŪRA

Ja esat patērētājs, tad Jums ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no iegādātajām precēm, nepaskaidrojot atgriešanas iemeslus, mums par to paziņojot rakstiski uz e-pastu: [email protected]

Saskaņā ar „Patērētāju tiesību aizsardzības likuma” 1.panta 3.punktu, Patērētājs ir fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību.

SVARĪGI: Vēlākais, 24 stundu laikā no sūtījuma saņemšanas brīža (no brīža, kad jūs apstiprināt sūtījuma saņemšanu, parakstot saņemšanu pie kurjera) iesniedziet prasību par neatbilstošu preces komplektāciju, bojājumiem vai citām neatbilstībām. Mēs iesakām pirms preču atgriešanas sakontaktēties ar BIGBOX.LV e-pastā: [email protected] vai pa tālruni: 67870117 par preces atgriešanu.

Atgriežot preci, jāiesniedz pieprasījums (tās veidlapu atbildīgais BIGBOX.LV darbinieks var nosūtīt e-pastā vai arī to var lejupielādēt šeit), norādot detalizētu informāciju par pasūtījumu: pasūtījuma numurs, datums, prece, cena, piegādes datums. Pieteikumā jānorāda konts, uz kuru vēlaties saņemt atmaksu par preci.

 

PREČU ATGRIEŠANAS NOSACĪJUMI

 

Atgriežot preces, jāievēro šādi nosacījumi:

atgrieztajām precēm jābūt oriģinālajā iepakojumā;

precēm jābūt nelietotām, nesabojātām un oriģinālajā izskatā;

prece nedrīkst būt zaudējusi savu komerciālo izskatu (nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsargplēves utt.) Šis punkts neattiecas uz precēm, ko atgriež neatbilstošas kvalitātes dēļ;

atgrieztajām precēm jābūt tādā pašā komplektācijā, kādas tās saņēmāt;

atgriežot preci, nepieciešams uzrādīt tā pirkuma dokumentu, garantijas karti (ja tā ir izsniegta);

Pircējam ir jānogādā atpakaļ nosūtāmās preces uz BIGBOX.LV centrālo biroju: Savanoriu pr. 441B, Kauņa, LT- 49185.

SVARĪGI

Atgriežot preci, jāiesniedz pieprasījums brīvā formā, sūtot uz e-pastu [email protected], norādot detalizētu informāciju par pasūtījumu: pasūtījuma numurs, datums, prece, cena, piegādes datums. Pieteikumā jānorāda konts, uz kuru vēlaties saņemt atmaksu par preci. Gadījumā, ja nauda tiek atgriezta citas personas, nevis pircēja kontā, ir jāuzrāda pircēja izsniegta pilnvara trešajai personai saņemt atgriezto naudu.

Saskaņā ar likumu Pārdevējs apņemas nekavējoties un ne vēlāk kā četrpadsmit dienu laikā no dienas, kad saņemts Pircēja paziņojums par atteikumu, atgriezt Pircējam visas pircēja samaksātās naudas summas, ieskaitot Pircēja apmaksātās piegādes izmaksas. Ja Pircējs atsakās no noslēgtā līguma, Pircējs sedz tiešās preču atgriešanas izmaksas.

BIGBOX.LV vienpusēji ir tiesības atrēķināt papildu atlaides summu no klientam atgrieztās naudas summas, ja klients izmantojis papildu piedāvājuma atlaidi un vēlāk ir atcēlis (atdevis) vismaz vienu kvalitatīvu produktu no kopējā pasūtījuma, kuram tika piemērota atlaide.

Gadījumā, ja preces atgriešanas iemesls ir neatbilstoša kvalitāte, BIGBOX.LV apņemas nepareizas kvalitātes preci aizstāt ar atbilstošas kvalitātes preci vai no saviem līdzekļiem atgriezt par produktu samaksāto naudu. 

Ja klienta garantijas laikā iegādātais nekvalitatīvais produkts tiek aizstāts ar jaunu, atbilstošas kvalitātes produktu, uz mainīto preci attiecas atlikušais garantijas laiks, t.i. garantijas laiks netiek pagarināts.

GARANTIJA, GARANTIJAS REMONTS, AUTORIZĒTI SERVISA CENTRI

UZMANĪBU: Visas preces, kuras pārdod BIGBOX.LV vietnē, ir paredzētas Eiropas reģionālajam tirgum, tāpēc uz visām precēm attiecas garantijas noteikumi un ražotāju noteiktās prasības. Saskaņā ar Eiropas Savienības direktīvu visām precēm piemēro vismaz 24 mēnešu garantijas periodu.