Atver kārtis un gatavojies piedzīvojumam!
Fāze 10™ tiek spēlēta kārtās, kurās spēlētāji mēģina savākt atbilstošas kāršu kombinācijas, kas pazīstamas arī kā fāzes. Raunds beidzas, kad kāds spēlētājs uzvar, savācot fāzes kombināciju un izmetot atlikušās kārtis. Ja jums neizdevās izveidot savu fāzes kāršu kombināciju pirms raunda beigām, nākamajā gājienā jums ir jāmēģina izveidot to pašu kombināciju vēlreiz.
Iepakojumā ir 112 gabali. spēļu kārtis.
96 kartītes ar cipariem, pa 2 zilām, zaļām, sarkanām un dzeltenām kartītēm ar cipariem no 1 līdz 12.
8 īpašas universālas kartes
4 izlaišanas kartes
4 kombinētas atsauces kartes
SAGATAVOŠANA
Izvēlieties vienu spēlētāju, kurš izdala kārtis. Dīleris ievieto četras rokas atsauces kartītes (kurās ir 10 izdales materiāli), lai visi to varētu redzēt. Pēc tam dīleris sajauc klāju un katram spēlētājam izdala 10 aizklātas kārtis. Spēlētāji var aplūkot savas kārtis, bet viņiem tās ir jātur, lai citi tās neredzētu.
SPĒLES PROGRESS
1. Tiek izvilkta kārts.
2. Uz galda tiek novietota kāršu kombinācija "Fāze" (ja tāda ir izveidota).
3. Kartes tiek "uzliktas" virs jau izveidotajām "Fāzes" kāršu kombinācijām (ja iespējams).
4. Gājiens beidzas, izmetot vienu kārti.
Fāzes karšu kombinācijas:
1. 2 komplekti ar 3 vienādiem skaitļiem
2. 1 komplekts ar 3 identiskiem cipariem + 1 rinda ar 4 kartēm.
3. 1 komplekts ar 4 identiskiem cipariem + 1 rinda ar 4 kartēm.
4. 1 rinda ar 7 kartēm.
5. 1 rinda ar 8 kartēm.
6. 1 rinda ar 9 kartēm.
7. 2 komplekti no 4 vienādiem skaitļiem.
8. 7 viena masta kārtis.
9. 1 komplekts ar 5 identiskiem cipariem + 1 komplekts ar 2 identiskiem cipariem.
10. 1 komplekts ar 5 identiskiem cipariem + 1 komplekts ar 3 identiskiem cipariem.
Savāc fāzes karšu kombināciju. Fāzes karšu kombinācijas ir jāveido SEKCĪGI no 1 līdz 10. Vienā kārtā var izveidot tikai vienu fāzes kāršu kombināciju. Pirms fāzes rokas novietošanas uz galda, tā ir jātur pilnā rokā.
IZIEŠANA (RAUNDA BEIGAS)
Pēc "Fāzes" kāršu kombinācijas savākšanas spēlētājam jācenšas "izkļūt" pēc iespējas ātrāk – lai viņam vairs nebūtu kāršu. Kad kāds spēlētājs aiziet, raunds beidzas visiem.
SPĒLES UZVARĒTĀJS
Uzvarētājs ir pirmais spēlētājs, kurš raunda beigās savāks 10. fāzes kombināciju. Ja divi vai vairāki spēlētāji savāc 10. fāzes kāršu kombinācijas vienā un tajā pašā kārtā, par uzvarētāju tiek pasludināts spēlētājs ar mazāko kopējo summu. Neizšķirta rezultāta gadījumā neizšķirti spēlētāji atspēlējas 10. fāzes kombinācijas dēļ. Pirmais, kurš izgājis, tiek uzskatīts par uzvarētāju.
Brīdinājums! Spēle nav piemērota bērniem līdz 7 gadu vecumam.